Baza danych
Baza danych umożliwia nauczycielowi i/lub uczniom tworzenie, wyświetlanie i przeszukiwanie banku wpisów na dowolny możliwy temat. Format i struktura tych wpisów mogą być prawie nieograniczone, w tym między innymi obrazy, pliki, adresy URL, liczby i tekst. Studenci klikają ikonę bazy danych w kursie, aby uzyskać do niej dostęp i dodać wpis. Zazwyczaj mogą zobaczyć wpisy pojedynczo (Widok pojedynczy) i na liście (Widok listy) oraz mogą wyszukiwać wpisy. Nauczyciele dodatkowo widzą zakładki konfiguracji i mogą edytować, usuwać, zatwierdzać/odrzucać wpisy zgodnie z wymaganiami.
Konfiguracja
- W kursie z włączonym trybem edycji wybierz „Bazę danych” z selektora aktywności.
- Nadaj jej nazwę i, w razie potrzeby, opis.
- Rozwiń pozostałe sekcje, aby zdefiniować żądane ustawienia, w szczególności sekcję Wpisy.
- Zapisz i wyświetl.
- Utwórz nowe pole z listy rozwijanej, powtarzając je w razie potrzeby, lub kliknij łącze Wybierz zdefiniowany zestaw, aby zaimportować istniejące ustawienie wstępne.
- Kliknij kartę Szablony, aby edytować i zapisywać szablony.