Zapisani użytkownicy
To menu daje nam dostęp do listy zapisanych użytkowników. Lista dostarcza nam informacji takich jak imię i nazwisko, e-mail uczestnika kursu oraz rolę, grupę, czas ostatniego dostępu do kursu oraz status w kursie.
Listę użytkowników można sortować wg imienia, nazwiska, adresu e-mail, czasu ostatniego dostępu do kursu. Kliknięcie link przypisany do imienia i nazwiska pozwala zobaczyć istotne informacje o użytkowniku, które znajdują się w jego profilu. Kliknięcie ikony informacyjnej: dostarczy szczegółowej informacji o statusie użytkownika w kursie.
Ikona właściwości prowadzi do okienka edycji statusu użytkownika w kursie:
Ikona kosza służy do usunięcia użytkownika z kursu.
Rozwijane menu znajdujące się na gorze strony umożliwia szybkie przechodzenie pomiędzy opcjami zarządzania użytkownikami w kursie:
Przycisk otwiera okno dodawania użytkowników:
Kliknięcie ikony ołówka przy nazwie roli i nazwie grupy pozwala zmienić /dodać odpowiednio rolę i grupę dla użytkownika.
Po zmianie/dodaniu roli należy kliknąć ikonę dyskietki , żeby zapisać zmiany, lub krzyżyk , aby odrzucić zmiany. Proszę pamiętać, że można przypisać tylko niższą rolę, niż się samemu posiada.
Grupy przypisuje się w analogiczny sposób jak role.
Poniża tabela (znajdująca się nad listą użytkowników) służy do filtrowania listy uczestników kursu:
Filtrować możemy na podstawie ról, metod zapisów, czasu uczestnictwa, statusu, inicjałów etc.
Pod listą użytkowników znajduje się menu szybkich akcji dla wybranych użytkowników z listy: