Miro – zakładanie konta użytkownika

Zakładanie konta edukacyjnego premium w Miro.com jest dość skomplikowane. Serwis narzuca się na każdym kroku z opcją rejestracji. Klikamy jeden z niebieskich przycisków „Zarejestruj się bezpłatnie” znajdujących się na stronie miro.com.

Następnie przechodzimy do formularza rejestracji. W tym miejscu podajemy służbowy adres e-mail i klikamy „Kontynuuj przez e–mail”.

Na podany adres e-mail przychodzi link pozwalający na sfinalizowanie rejestracji i wprowadzenie hasła do konta w miro.com. Przed przejściem do następnych etapów, należy koniecznie dokończyć rejestrację i utworzyć własne hasło.
Po utworzeniu konta należy przejść do opcji – zmień wersję.

Po przejściu do strony z planami abonamentowymi miro należy przewinąć stronę do samego dołu, by znaleźć listę FAQ a w niej wpis: „Jestem pracownikiem lub studentem instytucji edukacyjnej”. Tutaj trzeba przejść do wypełnienia formularza zgłoszeniowego.

W następnym kroku wybieramy nasz status, czyli Educator – klikamy „Apply as educator”.

W następnym kroku wypełniamy formularz, w którym wprowadzamy dane, które pozwolą zidentyfikować rejestrującą się osobę jako pracownika edukacji (wyższej uczelni). Szczególne ważne jest pole: „Please provide a URL to an image of your school ID, to a web page from your school's website where your name and position are stated, or to another document which validates your student or employment status.” Podajemy tam link do własnej wizytówki z bazy pracowników UEP. Po, zwykle krótkim, czasie przychodzi informacja zwrotna potwierdzająca akceptację.