Plik
Pliki to materiały, dokumenty, prezentacje, obrazy, filmy i inne, które można dodać i udostępnić w kursie Moodle.
Zasób jest to element w kursie, taki jak plik czy link, z którego nauczyciel może korzystać w celu wsparcia nauczania. Moodle obsługuje wiele rodzajów zasobów, które nauczyciel może dodać do kursu. Zasoby są wyświetlane jako pojedynczy link z widoczną ikoną, która reprezentuje typ zasobu.
Strona (WWW) tworzy łącze do treści utworzonej przez nauczyciela. Edytor tekstu pozwala umieścić w treści Strony wiele różnych rodzajów elementów, takich jak zwykły tekst, obrazy, audio, wideo, kod osadzony lub ich kombinację. Strony są bardziej efektywne i dostępne niż umieszczane w kursie pliki, zwłaszcza jeśli dokument zawiera tylko treści do przeczytania (lub odsłuchania czy obejrzenia), a nie do pobrania.
Pliki to materiały, dokumenty, prezentacje, obrazy, filmy i inne, które można dodać i udostępnić w kursie Moodle.
Jak wykorzystać książkę do zarządzania materiałami wykładowymi
Folder umożliwia udostępnianie/wyświetlenie kilku plików wspólnie w kursie.
Etykieta, obszar krótkiego tekstu i multimediów, służy jako element „dystansowy” na stronie kursu Moodle. Może być używany do dodawania tekstu, obrazów, multimediów lub kodu pomiędzy innymi zasobami i/lub aktywnościami w różnych sekcjach.
Adres URL (ang. Uniform lub Universal Resource Locator) to link do strony internetowej lub pliku (zasobu: filmu, podcastu czy książki) online. Nauczyciele mogą korzystać z odnośników URL, aby zapewnić swoim uczniom do danych, wyników badań, publikacji i książek, oszczędzając ich czas i wysiłek związany z samodzielnym wyszukiwaniem tych materialów.
Zasób to element, który nauczyciel może wykorzystać jako pomoc w nauczaniu. Moodle obsługuje szereg typów zasobów, które nauczyciele mogą dodawać do swoich kursów.
Informacja o usuwaniu elementów kursu.
Krótki opis jak dodawać elementy do kursu, zasoby i aktywności
W trybie edycji tworzymy, zmieniamy treści w kursie, dodajemy i usuwamy zasoby i aktywności, pliki i linki do zasobów zewnętrznych.